Homme kell 12 läheb Äripäeva raadios eetrisse uus saade “Juhtides tulevikku”, kus tippjuhid avavad, kuidas oma ettevõtet kestlikuma arengu suunas juhivad. Esimesena jagab oma vaateid ja plaane Elisa juht Andrus Hiiepuu.
- Elisa juht Andrus Hiiepuu on esimene külaline uues saates “Juhtides tulevikku”, mis avab Eesti ettevõtjate vaateid kestlikust arengust. Foto: Liis Treimann
Sisuturunduslik saade “Juhtides tulevikku” avab silmapaistvate ettevõtete juhtide vaadet, kuidas saavad ettevõtjad panustada Eesti kestlikkusse arengusse. Igas saates on külas üks Rohetiigrisse kuuluva ettevõtte juht, keda usutleb saatejuht Rivo Sarapik.
“Teeme juttu erinevate majandusharude eelseisvatest muutustest ja sellest, kuidas neist muutustest ettevõtte konkurentsieelis kujundada ja muutusi juhtida. Viimasest sõltub, kas tulevikunägemused ka ellu viidud saavad,” ütles Sarapik.
Esimeses saates on külas Elisa juht Andrus Hiiepuu, saade on eetris neljapäeval, 31. oktoobril kell 12 Äripäeva raadios ning korduses homme õhtul kell 16 ja pühapäeval kell 9. Saade on järelkuulatav Kestlikkusuudistes, Äripäeva raadios, Spotifys ja Soundcloudis.
Saade on eetris kord kuus neljapäeviti.
Seotud lood
Kliimamuutuste mõju ettevõtlusele on juba näha ka Eestis. Lähiaastatel peaksid kõik ettevõtted selgitama välja oma äritegevuse mõjukohad ning riskid ja võimalused. See on võti ellujäämiseks, kirjutab Elisa jätkusuutlikkuse juht Aigi Kukk.
Kestliku majanduse puhul on saanud teenimatult vähe tähelepanu selle positiivne mõju ettevõtete rahvusvahelisele konkurentsivõimele ja äri kasumlikkusele, kirjutab Rohefoorumi juht Toomas Toodu.
Paar nädalat tagasi selgusid tänavused vastutustundlikud ettevõtted. Elisa ja Sorainen tõusid kahe aastaga pronkstasemelt kullale ja jagavad oma teekonda ESG vallas.
Toidutootjatele kõlab tuttavalt, kui mõni valdkonnaväline inimene küsib: “Aga miks te ei pakenda tooteid paberist karpi? Lihtsalt vahetage plastmass millegi muu vastu.” Seda ei saa pahaks panna, sest inimesed, kes ei puutu igapäevaselt suurtootmise, pakkeliinide, nende varuosade ja erinevate materjalide sobitamisega kokku, ei tea ega peagi teadma, kui keerukas protsess on pakkematerjali vahetamine. MAAG Foodi tootearendus- ja turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja ostudirektor Irja Torstenberg avavad pakendite keerukat maailma läbi lihatööstuse prisma.