ESG juhtimine on vajalik nii suurettevõtetele kui ka väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele. ESG eesmärke, strateegiaid, arengut ja raporteid küsivad partnerid, kliendid, pangad ja regulaatorid. Kuidas ESG abil oma riske ja võimalusi leida?
- Veebiseminari “Kuidas ESG abil tuvastada oma riske ja võimalusi?” viib läbi ESG ekspert ja Sustinere kaasasutaja Marko Siller. Foto: Äripäev
ESG kujuneb lähiaastatel normaalseks äriosaks. Euroopa Liidu aruandluskohustus laieneb järgmisel paaril aastal sadadele Eesti suurettevõtetele. Väiksemad firmad peavad aga tarneahela lülidena üha rohkematele oma ESG tegevuste ja eesmärkide kohta aru andma. Selleks, et püsida konkurentsis, hoida ja saada juurde kliente ja partnereid, tuleb ESG tegevusi ettevõttes juurutada juba täna.
Neile, kes tunnevad, et kätte on jõudnud aeg end ESG teemadega kurssi viia, korraldame 22. novembril
veebiseminari.
Veebiseminar
“Kuidas ESG abil tuvastada oma riske ja võimalusi?” annab teadmised ja praktilised tööriistad oma ettevõtte ESG juhtimiseks. Seminar on suunatud eelkõige ettevõtte otsustajatele (tegevjuht, finantsjuht, ostujuht, kvaliteedijuht, riskijuht, tootejuht, personalijuht jt).
Seminari eesmärk on selgitada, miks on ESG loodud ja millest see koosneb, ning anda üldised suunised, kuidas oma ettevõttes ESGd juurutada.
Juttu tuleb ettevõtte kliimamõju hindamisest, sotsiaalse mõju juhtimisest ja vastutustundlikust juhtimispraktikast. Samuti selgitame, mis on kestlikkusaruandlus ja kellele see kohaldub.
Veebiseminari viib läbi ESG ekspert ja Sustinere kaasasutaja Marko Siller.
Kui tunned, et vajad lünkade täitmist või tead oma ettevõttes võtmeisikuid, kes teemas veel piisavalt ei orienteeru, registreeri end veebiseminarile
SIIN.
Veebiseminar toimub 22. novembril kell 11.00-12.30 Zoomis. Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele 2 nädala jooksul peale toimumist.
Seotud lood
Toidutootjatele kõlab tuttavalt, kui mõni valdkonnaväline inimene küsib: “Aga miks te ei pakenda tooteid paberist karpi? Lihtsalt vahetage plastmass millegi muu vastu.” Seda ei saa pahaks panna, sest inimesed, kes ei puutu igapäevaselt suurtootmise, pakkeliinide, nende varuosade ja erinevate materjalide sobitamisega kokku, ei tea ega peagi teadma, kui keerukas protsess on pakkematerjali vahetamine. MAAG Foodi tootearendus- ja turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja ostudirektor Irja Torstenberg avavad pakendite keerukat maailma läbi lihatööstuse prisma.