Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
- Eesti Energiale kuulub umbes 1,5% kõigist Eestis liikuvatest elektriautodest. Foto: Liis Treimann
Me pole päris täppi pannud autopargi kulude ennustamisega, rääkis Eesti Energia transpordi halduse osakonna juht Mango Oras Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta täpsustas, et elektriautod ja taristu elektritööd on läinud plaanitust kallimaks.
“Eks me õpime kogu aeg selle töö käigus ja püüame muutuva turuga kaasas käia,” ütles Oras. Tema hinnangul sobivad elektriautod nende ettevõttesse ning särtsusõidukid aitavad ka rohepöörde eesmärkidele kaasa.
Lisaks rääkis Oras, mis plaanid on Eesti Energial rasketehnika heitmevabaks muutmisel, kuidas töötajatele on elektriautopark sobinud ja kui kaua plaanib ettevõte särtsuautosid kasutada.
Mango Orasega rääkis Karl-Eduard Salumäe.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Seotud lood
Suured andmekeskused
DELSKA (endine DEAC) ja Verne näitavad eeskuju, võttes kasutusele taastuvad lahendused ja toetades seeläbi ettevõtete üleminekut fossiilselt energialt taastuvenergiale. Energiatõhusus on andmekeskuste jaoks oluline teema isegi elektrikatkestuste korral ning Neste MY Renewable Diesel TM pakub siin toimivaid lahendusi.