• 29.10.24, 15:34

Jätkusuutlik e-kaubandus – kuidas on see võimalik?

E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juht Triinu Raig ja Raiku Packagingu üks omanikke Karl-Joosep Pärtel.
  • Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juht Triinu Raig ja Raiku Packagingu üks omanikke Karl-Joosep Pärtel. Foto: Äripäev
Saates on külas Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juhi Triinu Raigi ja Raiku Packagingu ühe omaniku Karl-Joosep Pärteli. Külalised jagavad, millised on olnud nende võidud jätkusuutlikkuse poole liikudes ja mis on aastaks 2030 nende hinnangul e‑kaubanduses jätkusuutlikkuses saavutatud.
Raiku Packaging avab ka tagamaid, kui suur vedamine ja õnn oli neil saada LVMH kiirendisse ning milliseid uksi see neile avab.
Lisaks tuli saates juttu tootesortimendi valimisest ja e‑kaubanduses raiskamise vähendamisest. Selgub, millal võiks jätkusuutlike materjalide kasutamine muutuda ettevõttele taskukohasemaks ja kui palju mõjutab see ettevõtte kasumimarginaali.
Saates annavad külalised ka kuulajatele mõne soovituse, kuidas kaupmees saab vastata tarbija ootustele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Jätkusuutlik e-kaubandus – kuidas on see võimalik?
00:00

Seotud lood

Uudised
  • 11.06.24, 09:30
Astri Grupi turundusjuht: näen liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste ülemäärast turundamist
Astri Grupi ja Lõunakeskuse turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul tundub talle, et ettevõtted, kes aastaid tagasi tegid väga jõuliselt rohepesu, on mõnevõrra tagasi tõmbunud, kuid endiselt näeb ta liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste üleliigset turundamist.
Uudised
  • 26.07.24, 10:50
Tippturundaja: jätkusuutlik turundus ei tähenda vaid “hea” reklaamimist
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärgid oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
Uudised
  • 10.06.24, 17:12
Spikker | Kas sõnumitel on rohepesu maik? 15 abistavat kontrollküsimust
Rahvusvaheline kaubanduskoda (ICC) on koostanud nimekirja küsimustest, mille abil tuvastada, kas keskkonnaväidetel on tõepõhi all või on neis rohepesu hõngu. Kestlikkusuudised kogus kokku olulised küsimused, mis aitavad lubadusi hinnata.
Saated
  • 21.10.24, 10:33
Parim kestlikkuse juht Bats: bürokraatia hulk suureneb, aga julgustan otsima kasvukohti
Rimi jätkusuutlikkuse juht Katrin Bats rääkis, et eestlased on suutnud kestlikkuse ja innovatsiooni ühendada. Saabuv kestlikkusaruandluse kohustus suurendab küll bürokraatia hulka, aga pakub ka kasvuvõimalusi, märkis ta.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 12:49
Toote keskkonnamõju mõõtmine – andmepõhine alus järgmiste sammude seadmiseks
Keskkonnateadlikkus ja jätkusuutlikkus on muutunud ettevõtluses keskseteks teemadeks. Vaatame, kuidas ettevõtted saavad oma toodete keskkonnamõju mõõta ja juhtida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kestlikkusuudised esilehele