Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juht Triinu Raig ja Raiku Packagingu üks omanikke Karl-Joosep Pärtel. Foto: Äripäev
Saates on külas Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juhi Triinu Raigi ja Raiku Packagingu ühe omaniku Karl-Joosep Pärteli. Külalised jagavad, millised on olnud nende võidud jätkusuutlikkuse poole liikudes ja mis on aastaks 2030 nende hinnangul e‑kaubanduses jätkusuutlikkuses saavutatud.
Raiku Packaging avab ka tagamaid, kui suur vedamine ja õnn oli neil saada LVMH kiirendisse ning milliseid uksi see neile avab.
Lisaks tuli saates juttu tootesortimendi valimisest ja e‑kaubanduses raiskamise vähendamisest. Selgub, millal võiks jätkusuutlike materjalide kasutamine muutuda ettevõttele taskukohasemaks ja kui palju mõjutab see ettevõtte kasumimarginaali.
Saates annavad külalised ka kuulajatele mõne soovituse, kuidas kaupmees saab vastata tarbija ootustele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Jätkusuutlik e-kaubandus – kuidas on see võimalik?
Astri Grupi ja Lõunakeskuse turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul tundub talle, et ettevõtted, kes aastaid tagasi tegid väga jõuliselt rohepesu, on mõnevõrra tagasi tõmbunud, kuid endiselt näeb ta liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste üleliigset turundamist.
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärgid oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
Rahvusvaheline kaubanduskoda (ICC) on koostanud nimekirja küsimustest, mille abil tuvastada, kas keskkonnaväidetel on tõepõhi all või on neis rohepesu hõngu. Kestlikkusuudised kogus kokku olulised küsimused, mis aitavad lubadusi hinnata.
Rimi jätkusuutlikkuse juht Katrin Bats rääkis, et eestlased on suutnud kestlikkuse ja innovatsiooni ühendada. Saabuv kestlikkusaruandluse kohustus suurendab küll bürokraatia hulka, aga pakub ka kasvuvõimalusi, märkis ta.
Keskkonnateadlikkus ja jätkusuutlikkus on muutunud ettevõtluses keskseteks teemadeks. Vaatame, kuidas ettevõtted saavad oma toodete keskkonnamõju mõõta ja juhtida.