• 03.06.24, 11:24

A. Le Coq: kestlikkus pole loosung, vaid majanduslikult mõistlik otsus

A. Le Coqi pühendumine kestlikkusele on sügavalt juurdunud strateegia, mille aluseks on keskkond, inimesed ja tooted. Näiteks on ettevõte võtnud suuna süsinikuneutraalsusele ja teeb pidevalt jõupingutusi, et muuta oma tooted tervislikumaks ja keskkonnasõbralikumaks. Olulisel kohal on ka töötajate kaasamine ja nende heaolu.
A. Le Coqi personali ja kestliku arengu direktor  Katrin Lember
  • A. Le Coqi personali ja kestliku arengu direktor Katrin Lember
A. Le Coqi personali ja kestliku arengu direktor Katrin Lember on ettevõttes pikka aega töötanud administratsioonidirektorina. Viimastel aastatel on jätkusuutlikkuse teema muutunud üha olulisemaks, siis 2023. aasta kevadest on ta keskendunud personali- ja kestlikkuse valdkonna juhtimisele. Muuhulgas pälvis A. Le Coq eelmisel aastal aasta kestliku ettevõtte tiitli. Personaliuudised vestles Katrin Lemberiga, et uurida täpsemalt, kuidas A. Le Coq kestlikkuse teemadega tegeleb.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.24, 16:56
ESG: täna küsitakse miinimumnorme, homme tehakse selle põhjal valikuid
Kui ettevõte täna kogu tarneahela keskkonnajalajälge ei kaardista ja tarnijatega koos selle vähendamisega ei tegele, võidakse sind homme lihtsalt välja praakida, nentis ESG nõustamisega tegeleva konsultatsioonifirma Sustinere asutaja ja partner Marko Siller täna alanud Pärnu Tarneahelakonverentsil.
Uudised
  • 29.05.24, 18:02
DPD avameelselt: süsinikuneutraalne pakivedu oli võimalik tänu offsettimisele
DPD pakivedu oli süsinikuneutraalne kümme aastat, kuni eelmisel aastal lõpetati offsettimine. Kümnendi jooksul on palju katsetatud: osa tegevustest on luhtunud, osa aga viinud vastutustundliku ettevõtluse kuldmärgiseni.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 15:29
Toidutööstus täna plastmassist veel loobuda ei saa
Toidutootjatele kõlab tuttavalt, kui mõni valdkonnaväline inimene küsib: “Aga miks te ei pakenda tooteid paberist karpi? Lihtsalt vahetage plastmass millegi muu vastu.” Seda ei saa pahaks panna, sest inimesed, kes ei puutu igapäevaselt suurtootmise, pakkeliinide, nende varuosade ja erinevate materjalide sobitamisega kokku, ei tea ega peagi teadma, kui keerukas protsess on pakkematerjali vahetamine. MAAG Foodi tootearendus- ja turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja ostudirektor Irja Torstenberg avavad pakendite keerukat maailma läbi lihatööstuse prisma.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kestlikkusuudised esilehele