DPD pakivedu oli süsinikuneutraalne kümme aastat, kuni eelmisel aastal lõpetati offsettimine. Kümnendi jooksul on palju katsetatud: osa tegevustest on luhtunud, osa aga viinud vastutustundliku ettevõtluse kuldmärgiseni.
- DPD personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas. Foto: Jake Farra
Süsinikneutraalne pakivedu oli võimalik tänu offsettimisele. DPD personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas selgitas, et offsettimise otsus tuli La Poste grupilt, mis hõlmab suurt osa Euroopast ja kuhu DPD Eesti kuulub. Jalajälje hüvitamiseks panustasid nad eri keskkonnateenustesse, näiteks prügilast ja kaevandustest gaasi kogumisse ja ümbertöötlemisse, tuulikuparkidesse ning tuule- ja veeturbiinidesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
ESG teemade üks levinumaid küsimusi on süsinikujalajälje suurus. Süsinikujalajäljeks nimetatakse kasvuhoonegaaside kogust, mida oma tegevusega tekitavad inimesed ja tööstus. Gaase, mida inimtegevuse käigus õhku paisatakse, on mitmeid, kuid selguse mõttes arvutatakse nende gaaside hulka CO2 ekvivalendina.
Pangad hindavad laenu andes üha rohkem ettevõtete ESG tegevust, kuid lähenevad igale ettevõttele personaalselt, et toetada nende kestlikku arengut.
Tallinna Lennujaamal on ambitsioonikas eesmärk saavutada 2030. aastaks kliimaneutraalsus, kuigi tehnoloogiaid selleks veel pole. Kuidas seda kasumlikult teha, jagab saates “Juhtides tulevikku” Lennujaama finantsjuht ja juhatuse liige Anneli Turkin. Ta kummutab ka müüdi, et lennunduse jalajälg on väga suur.