• 17.09.24, 08:50

Transpordiamet: Eesti teed muutuvad kliimamuutustele vastupidavamaks

Nii tulevaste teede ehitamisel kui juba olemasolevate teede rekonstrueerimisel arvestab transpordiamet kliimanõuetega. Uued lahendused vähendavad transpordisektori süsinikujälge ja tagavad ohutu liiklemise ka kliimamuutusest tingitud eriolukordades, nagu üleujutused, ekstreemsed temperatuurid või tormid, teatab amet.
Uute nõuete järgi valminud teelõik.
  • Uute nõuete järgi valminud teelõik. Foto: Sven Zacek
Käesoleval aastal valminud Via Baltica Pärnu–Uulu 2 + 2 ja Tartu maantee Neanurme–Pikknurme 2 + 1 teedel on transpordiamet kliimamuutuse mõjudega juba arvestanud. Järgmisteks kliimakindla ehituse objektideks saavad Via Baltica Sauga–Pärnu ja Libatse–Nurme 2 + 2 teed ning Paldiski maantee Harku eritasandiline ristmik.

Seotud lood

Uudised
  • 11.09.24, 13:07
Neste: transpordi heide kasvab mühinal, kliimaseadus seda ei ohja
Vaatamata majanduslangusele kasvab nii kütuste tarbimine kui ka transpordisektori heide märgatavalt. Sellise kliimaseadusega me 2030. aasta eesmärke ei täida, kirjutab Neste Eesti juhatuse liige Ülle Tamme.
Uudised
  • 02.07.24, 15:00
Kuidas linnad targaks ja jätkusuutlikuks muuta?
Tark linn tähendab nii elanike hetkeprobleemide lahendamist kui ka tuleviku otsuste langetamist. Võtmeroll selles on kohalikel omavalitsustel, selgub TalTechi värskest doktoritööst.
Uudised
  • 13.06.24, 15:41
Spikker | Puust ja punaseks: kuidas määrata heitgaaside mõjualasid?
Kasvuhoonegaaside (KHG) heide jagatakse kolme mõjualasse. Kuidas heitmeid määratleda? Mis läheb enim segadust tekitava mõjuala 3 alla?
Uudised
  • 05.07.24, 12:51
SUUR LUGU | Ülemiste City kujunemistee tulevikulinna etaloniks
Mis andmeid linnaku arendamiseks kasutatakse?
Kakskümmend aastat tagasi sündinud nägemus targast ärilinnast õitseb täies hiilguses. Ülemiste City on kui linn linnas – vaid rohelisem, nutikam ja ambitsioonikam.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 15:42
Kuidas vahetada komposiit monomaterjali vastu?
Täna on mitmed toidutööstuse ettevõtted läinud komposiit- ehk segamaterjali kasutamiselt üle monomaterjalile. MAAG Foodi näitel vaatame, milliste investeeringute ja väljakutsetega peaks reaalsuses arvestama, kui toodete pakendamiseks kasutataks ainult monokomponentset plasti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kestlikkusuudised esilehele