• 20.09.24, 16:53

SÕLMKÜSIMUS | Saku Metall: ettevõtjad ei oska õpikõverat hinnata ja jäävad konkurentsis maha

Äkilistest sündmustest saab uus reaalsus. Võidavad need, kes vaatavad ette, kuid on samas paindlikud. Seda ka kestlikkusteemades, millega paljud ettevõtjad ei taha ikka pihta hakata, kirjutab Saku Metalli jätkusuutlikkuse juht Janno Jegers.
Saku Metalli jätkusuutlikkuse juht Janno Jegers ütleb, et kestma jäävad need ettevõtted, kes võtavad muutusi, sh kliimamuutusi, tõsiselt.
  • Saku Metalli jätkusuutlikkuse juht Janno Jegers ütleb, et kestma jäävad need ettevõtted, kes võtavad muutusi, sh kliimamuutusi, tõsiselt. Foto: Saku Metall
Kumb peab kohanema: ettevõte keskkonnaga või vastupidi?

Seotud lood

Arvamused
  • 19.09.24, 15:40
SÕLMKÜSIMUS | Lauri Tuulberg: ettevõte, kes ei tegele kestlikkusega, jääb varsti rohkem silma kui vastupidi
Kümne aastaga on kestlikkusteemadest saanud ehitussektoris normaalne äriosa. Ettevõtte jätkusuutlik tegevus peab olema sisuline ja siiras, sest rohepesu tuleb varem või hiljem välja, ütleb ehitusfirma Rand ja Tuulberg nõukogu liige Lauri Tuulberg.
Arvamused
  • 19.09.24, 15:16
SÕLMKÜSIMUS | Elisa: vastutustundlik ettevõtlus ei ole häbiasi, isegi kui lahendused veel puuduvad
Kliimamuutuste mõju ettevõtlusele on juba näha ka Eestis. Lähiaastatel peaksid kõik ettevõtted selgitama välja oma äritegevuse mõjukohad ning riskid ja võimalused. See on võti ellujäämiseks, kirjutab Elisa jätkusuutlikkuse juht Aigi Kukk.
Uudised
  • 10.09.24, 11:21
Katrin Bats: kuidas nügida 97% oma mõjuahelast?
Kestlikkuse aruandlus aitab paljudel ettevõtetel õppida paremini riske hindama, sest pead vastama küsimustele, millele iga päev pole vaja mõelda, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Uudised
  • 26.07.24, 10:50
Tippturundaja: jätkusuutlik turundus ei tähenda vaid “hea” reklaamimist
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärgid oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 15:42
Kuidas vahetada komposiit monomaterjali vastu?
Täna on mitmed toidutööstuse ettevõtted läinud komposiit- ehk segamaterjali kasutamiselt üle monomaterjalile. MAAG Foodi näitel vaatame, milliste investeeringute ja väljakutsetega peaks reaalsuses arvestama, kui toodete pakendamiseks kasutataks ainult monokomponentset plasti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kestlikkusuudised esilehele