Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu jagab Elisa Eesti kogemust jätkusuutlikkusega. Foto: Liis Treimann
Sarjas räägime silmapaistvate Eesti ettevõtete juhtidega sellest, kuidas nemad oma ettevõtet tulevikuks ette valmistavad ehk milleks ettevõtetes ja oma sektorites valmistuvad ning kuidas jätkusuutlik toimetamine on selle juures üks võtmekomponent.
Esimeses saates on külas nii Eestis kui rahvusvaheliselt vastutustundliku tegutsemise eest tunnustatud telekomifirma Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu, kes selgitab, kuidas nende sektoris saab peagi telekomist digikom ja milliseid muutuseid see nii organisatsioonile, selle partneritele ja klientidele kui selle juhile tähendavad ning kuidas kestlikkus konkurentsieeliseks teha.
Samuti räägime muutuse juhtimise tähtsusest ja selle õnnestumise võtmetest ning lükkame ümber kestlikku tegutsemist puudutavaid müüte.
Homme kell 12 läheb Äripäeva raadios eetrisse uus saade “Juhtides tulevikku”, kus tippjuhid avavad, kuidas oma ettevõtet kestlikuma arengu suunas juhivad. Esimesena jagab oma vaateid ja plaane Elisa juht Andrus Hiiepuu.
Juhtimistavadele pööratakse keskkonna- ja sotsiaalsetest teguritest vähem tähelepanu, raporteerimiskohustus tõotab seda aga parandada. Riskijuhtimine ei tähenda pelgalt regulatsioonidele vastamist, vaid terviklikku protsessi, rääkisid jätkusuutlikkuse festivalil Impact Day esinenud tippjuhid.
Tulevikus ei ole võimalik keskenduda vaid senisele kitsale majandusarvestusele. Kaasata tuleb tasakaalustavaid mõõdikuid, kirjutab Keskkonnainvesteeringute Keskuse juhataja Andrus Treier.
Kliimamuutuste mõju ettevõtlusele on juba näha ka Eestis. Lähiaastatel peaksid kõik ettevõtted selgitama välja oma äritegevuse mõjukohad ning riskid ja võimalused. See on võti ellujäämiseks, kirjutab Elisa jätkusuutlikkuse juht Aigi Kukk.
Keskkonnateadlikkus ja jätkusuutlikkus on muutunud ettevõtluses keskseteks teemadeks. Vaatame, kuidas ettevõtted saavad oma toodete keskkonnamõju mõõta ja juhtida.