Kellele ja mis mahus on vaja kestlikkusaruannet ning mis juhul näevad selles kasu tavainimesed, avasid ettevõtete eri valdkondade juhid.

- Pärnu finantskonverentsil arutlesid (vasakult) Urmas Somelar (Merko), Katrin Bats (Rimi), Kaarel Ots (Nasdaq Balti börs), Maria Tiidus (Alexela) ja Kuldar Väärsi (Milrem Robotics ja Frankenburg Technologies).
- Foto: Raul Mee
Kas finantsjuhid on Marsilt, kestlikkusjuhid Veenuselt, turundusjuhid Merkuurilt ja omanikud Jupiterilt, küsiti Pärnu finantskonverentsi arutelus.
Taoline sildistamine ja vastandumine on tavapärane, aga lahterdamine organisatsioonis ei tööta, sest tugevad äritulemused eeldavad samu väärtusi, nentis Alexela kommunikatsiooni- ja turundusjuht Maria Tiidus. “Väärtusruum on see, mis meid kokku seob,” ütles ta.
Ka Merko Ehituse juhatuse liige
Urmas Somelar ega Milrem Robotics ja Frankenburg Technologies asutaja ja osanik
Kuldar Väärsi ei poolda sellist eristust. Väärsi rääkis, et erinevad vaated on tervitatavad, kuid üksteist tuleb täiendada, mitte vastanduda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kõige keerulisemasse olukorda võivad ESG aruandluse leevenedes sattuda keskmise suurusega ettevõtted, tõdes Alexela jätkusuutlikkuse juht Kadri Ambos. Edasilükkamine ja ulatuslikud muutused nende kurssi aga vääranud ei ole.
Euroopa Liidu nõukogu andis täna lõpliku heakskiidu ESG aruandluse edasilükkamisele. See on viimane vajalik samm EList, nüüd peavad liikmesriigid enda seadust muutma enne uut aastat.
Jutt, et keerulises julgeolekuolukorras tuleb puhta majanduse arengule pidurit tõmmata, tähendab lõppu Eesti majanduse konkurentsivõime arendamisele, leiavad Ivo Krustok ja Erik Moora.
Inimkond on läbi teinud suure arenguhüppe. Nüüd oleme taas suurte muutuste keskel, kus peame kohanema ning õppima ennast ja teisi muutustest valutumalt läbi juhtima, kirjutab Alexela jätkusuutlikkuse juht Kadri Ambos.
ESG-st rääkides on keskkonnamõjude ja läbipaistva juhtimise tähtsus teada-tuntud.„Social“ ehk sotsiaalne mõõde keskendub eeskätt töötajatele ja nende heaolule. „Inimesed on iga organisatsiooni tuum,“ rõhutab Maag Foodi personalidirektor Relika Rohtoja. „Jätkusuutlikkus ei tähenda üksnes loodusressursside säästlikku kasutamist, vaid ka tervete ja motiveeritud inimsuhete arendamist.“