• 04.12.24, 11:31

Kes peab järgmisel aastal kestlikkusaruande esitama?

Järgmisel aastal peavad suured börsifirmad esitama esimese Euroopa standarditele vastava auditeeritud kestlikkusaruande. Vaata, kes need täpsemalt on.
Merko on suure börsifirmana üks neist, kes peab järgmisel aastal kestlikkusaruande esitama.
  • Merko on suure börsifirmana üks neist, kes peab järgmisel aastal kestlikkusaruande esitama. Foto: Andras Kralla
Saabuv, 2025. aasta on esimene aasta, mil esimesed suured börsiettevõtted peavad 2024. aasta kohta avaldama vastavalt Euroopa standarditele (ESRS) auditeeritud kestlikkusaruande. Kestlikkusaruanne esitatakse majandusaasta aruande osana.

Seotud lood

Uudised
  • 09.07.24, 15:19
Spikker | Aruandlusega seotud lühendid ajavad segadusse? Teeme selgeks!
Mida tähendavad CSRD, ESRS, IRO, SDG?
Kestlikkusaruandluse ja ESG maailmas on palju ingliskeelseid lühendeid, mis kipuvad minema segamini. Anname selge ja kompaktse ülevaate, mida miski lühend tähendab ja keda puudutab.
Uudised
  • 15.07.24, 17:45
Marika Taal: ettevõtjad ei käi ministeeriumis kestlikkusaruande üle palju kurtmas
Marika Taal rahandusministeeriumist tõi välja kolm peamist kestlikkusaruandlusega seotud teemat, mis ettevõtjatele praegu küsimusi tekitavad.
Uudised
  • 03.07.24, 16:09
Infortari kestlikkusaruanne: maagaasi nõudluse langus on suur risk
Infortar avaldas esimese Euroopa standarditele vastava kestlikkusaruande. Kuidas ESG mõjusid määrati ning tegevusi ja eesmärke raporteeriti?
Uudised
  • 23.07.24, 14:21
Ekspress Grupi kestlikkusaruanne: fookuses on keskkonnamõju vähendamine ja kestlik tarneahel
Meediakontsernina avaldub Ekspress Grupi mõju eelkõige sotsiaalses sfääris. Olulisteks teemadeks peab kontsern meediapädevuse tõstmist, vastutustundlikku reklaami ja ajakirjanduseetikat. Järgmiste aastate tähelepanu ESG vallas on aga keskkonnamõju vähendamisel.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 17:27
Neste: taastuvdiisel jätkab ülemineku hoogustamist kestlikuma transpordi jaoks
Euroopa Komisjoni mõjuhinnangutest lähtuvalt on aastaks 2030 ikka veel suurem osa maanteel liikuvatest sõidukitest bensiini- või diislimootoriga. Neste partnerlussuhete juhi Mats Hultmani sõnul on tähtis üleminekuajal pakkuda kestlikke kütuselahendusi ka neile sõidukitele ja masinaparkidele, mida ei ole otstarbekas välja vahetada näiteks elektriliste vastu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kestlikkusuudised esilehele