Swedbanki brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustas täna tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.
Swedbankiga liitus Katri Link Tallink Grupist, kus ta juhtis 2017. aastast grupi kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse valdkonda. Tallinkis vastutas ta avalike suhete, kriisikommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni strateegia ning tegevusplaanide elluviimise eest kõigil ettevõtte turgudel, juhtides rahvusvahelist tiimi kuuel turul. Lisaks vastutas Link kontserni ESG strateegia, tegevuste ja esimese Euroopa Liidu ESRS standardile vastava aruande koostamise eest.
Tallink Grupi juht Paavo Nõgene tõdes, et eelmine aasta oli raske. Kestlikkusaruandlusesse suhtub ta kriitiliselt. “Paratamatult tuleb öelda ka seda, et kui ettevõtted püüavad tublid olla ja hakkama saada, siis riik virutab jälle mõne uue bürokraatiamasinaga,” ütleb Nõgene.
Juhtimistavadele pööratakse keskkonna- ja sotsiaalsetest teguritest vähem tähelepanu, raporteerimiskohustus tõotab seda aga parandada. Riskijuhtimine ei tähenda pelgalt regulatsioonidele vastamist, vaid terviklikku protsessi, rääkisid jätkusuutlikkuse festivalil Impact Day esinenud tippjuhid.
ESG-st rääkides on keskkonnamõjude ja läbipaistva juhtimise tähtsus teada-tuntud.„Social“ ehk sotsiaalne mõõde keskendub eeskätt töötajatele ja nende heaolule. „Inimesed on iga organisatsiooni tuum,“ rõhutab Maag Foodi personalidirektor Relika Rohtoja. „Jätkusuutlikkus ei tähenda üksnes loodusressursside säästlikku kasutamist, vaid ka tervete ja motiveeritud inimsuhete arendamist.“